Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Dam tot Damloop zelf! Heb je een vraag over de Dam tot Dam Businessloop en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Business en Goede Doelen

Inschrijven
Wanneer sluit de inschrijving?
Inschrijven was mogelijk t/m 5 september.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen. 

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard een ticket toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies tijdens de inschrijving voor 'Later toewijzen'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling voor 'Overboeking’ (of 'Bank transfer').

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Óf er betaald aan Mollie Payments zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference, dan komt het inschrijfgeld automatisch terug. Jullie kunnen opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Het betaalkenmerk vind je op de factuur en in jouw dashboard: Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Óf de betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op. Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is hoogstwaarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder of met een onjuist betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open de factuur in jouw dashboard en vermeld jullie referentie/PO-nummer bij 'Factuuradres opgeven'. Je kan de aangepaste factuur daarna opnieuw downloaden via het download icoontje naast het bedrag
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Nu toewijzen' bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Vul bij 'Iemand anders' het e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien. Bekijk eventueel de instructievideo.

Óf kies er voor om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Gebruik de 'Registratielink' die je vindt bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een collega, vriend of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Tussen de uiterste wijzigingsdatum, 8 augustus 2022 en de sluitingsdatum, 5 september 2022, is het niet mogelijk om een ticket toe te wijzen. Dit is weer mogelijk vanaf 6 september. Als je een ticket toewijst, dien je te regelen dat het startnummer bij de nieuwe deelnemer terecht komt. Je kunt jouw inschrijving t/m 16 september 12.00 uur 2022 toewijzen aan iemand anders. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Vul bij 'Iemand anders' het juiste e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het 'Toegewezen ticket' van de deelnemer die niet meer meedoet. Vul bij 'Iemand anders' het nieuwe e-mailadres, de nieuwe naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw nieuwe teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Ik zie een rood QR-logo bij mijn teamleden staan, wat betekent dat?
Het rode QR logo betekent dat betreffend teamlid de registratie nog niet heeft afgerond. Na het toewijzen ontvangt jouw teamlid een e-mail om de inschrijving compleet te maken. Na 10 dagen wordt er een herinnering gestuurd. Het staat je vrij om jouw teamleden er eventueel zelf nog even aan te herinneren. Geen probleem wat ons betreft.

Dam tot Damloop 2022

Starttijd
Wat is onze starttijd?
In jouw dashboard vind je bij 'Toegewezen tickets' de startnummers, de starttijd en de kleur van het startvak.

Waar vind ik het algemene startschema?
Klik hier voor de 10 Engelse Mijl en hier voor de 5 Engelse Mijl.
Startnummers
Wanneer ontvang ik meer informatie over onze deelname?
Uiterlijk maandag 12 september ontvang je het startpakket. Als het pakket wordt verzonden ontvang je een e-mail met jouw track-and-trace code.

Indien je hebt aangegeven dat de startnummers naar de huisadressen van jouw teamleden moeten worden gestuurd, ontvangen zij het startnummer op het opgegeven adres, dan ontvang je geen track-and-trace code. De teamfotobon(nen) en consumptiebonnen worden naar jou als contactpersoon verzonden.

Waar worden de startnummers naar toe gestuurd?
Open de oorspronkelijke bevestigingsmail van Atleta ('noreply@atleta.cc) die je hebt ontvangen bij de inschrijving. Bij 'Verzending startbewijzen' staat vermeld waar de startbewijzen naar toe worden gestuurd.

Dam tot Damloop 2022

Uitslag
Mijn uitslag in de Le Champion app klopt niet/ontbreekt. Wat nu?
Indien jouw uitslag in de app niet klopt, of als jouw uitslag niet in de app staat, check dan de officiële uitslag op de website. De uitslag op de website is leidend.

Waar vind ik mijn officiële uitslag?
Klik hier voor de officiële uitslagen van de Dam tot Damloop.

Mijn uitslag op de website klopt niet. Hoe verander ik dat?
Voor vragen en opmerkingen over de uitslag, stuur een email naar Mylaps Event Timing. Vermeld je startnummer en eventueel zelf geklokte tijden.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Foto's en video's
Waar vind ik de teamfoto?
Klik hier voor alle teamfoto's.

Waar vind ik mijn foto’s en ASICS video?
Klik hier om jouw foto's te openen of check daar de veelgestelde vragen over jouw foto's.

Ik kan mijn foto's niet vinden, wat nu?

Indien je jouw foto's niet kan vinden met jouw startnummer, zoek dan via de 'Zoek met selfie' button. De software zoekt al jouw foto’s razendsnel op nadat je een selfie of een andere foto van jezelf hebt geüpload. Klik hier om jouw persoonlijke foto's te zoeken.

Als je hebt gezocht met jouw startnummer èn met een upload van een duidelijke foto van jezelf en je vindt nog steeds geen foto's, dan kan het zo zijn dat je op de fotopunten net achter iemand hebt gelopen. Het spijt ons, dan zijn er geen foto's beschikbaar.

Kan ik mijn foto’s laten verwijderen?

Als je jouw foto's wilt laten verwijderen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele lopers. 

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht

Businessteams uit 2021

Hoe kan ik mijn teamdeelname van vorig jaar bevestigen?
Op 18 april heb je een e-mail gehad voor het bevestigen van jouw teamdeelname van vorig jaar. Klik hier voor de instructie om jouw teamdeelname te bevestigen.
Business 2021
Ik stond met een businessteam ingeschreven in 2021, wat nu?
Als je in 2021 ingeschreven stond, wordt jouw inschrijving, inclusief extra producten, omgezet naar de editie van 2022. Let op, je dient jouw deelname nog te bevestigen via jouw dashboard. Dit is mogelijk vanaf 19 april. Op 18 april ontvang je een e-mail hierover.