Veelgestelde vragen

Inschrijving 2021

Wanneer gaat de inschrijving open?
Op dinsdag 18 mei opent de reguliere inschrijving voor individuele deelnemers en reguliere bedrijven. Deelnemers die recht hebben op 25% of 50% korting, deelnemers uit 2019 en 2020, ontvangen op 18 mei een kortingscode.  
 
Maandag 3 mei opent de inschrijving voor Le Champion leden, VIP Business*, goede doelen en Clubcardhouders.

* Onder VIP Business en goede doelen vallen de teams die in 2018, 2019 of 2020 stonden ingeschreven.
Ik heb recht op een kortingscode, hoe werkt dit precies?
Alle deelnemers die in 2019 wegens het annuleren van de laatste twee startgroepen niet van start konden gaan, ontvangen een 25% kortingscode voor 2021. 
 
Alle deelnemers die stonden ingeschreven voor de editie van 2020 ontvangen een 50% kortingscode voor de editie van 2021. Deze kortingscode ontvang je op 18 mei via de mail. 
 
De startbewijzen voor deelnemers met een kortingscode worden tot 1 juni gereserveerd. Het is mogelijk om de code ook na 1 juni nog te gebruiken, maar dan worden de startbewijzen niet langer gereserveerd en geldt vol = vol.
 
De kortingscode is alleen geldig voor de editie van 2021. Indien je ervoor kiest om hier geen gebruik van te maken vervalt de code.
Ik ben Le Champion lid en ik heb recht op een kortingscode. Wat kan ik het beste doen?
Op dit moment is de inschrijving geopend voor Le Champion leden. De kortingscode wordt echter pas 18 mei verstuurd zodra de reguliere inschrijving opent. We adviseren je daarom om je pas in te schrijven op 18 mei. Op deze manier kun je zowel gebruik maken van de kortingscode als de bevoorrechte startpositie als Le Champion lid. Het is belangrijk dat je tijdens de inschrijving je Le Champion lidnummer invult.
Hoe kan ik inschrijven?
  1. Ga naar de website
  2. Kies voor Inschrijven 
  3. Doorloop alle stappen van het inschrijfformulier
  4. Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw inschrijving. Via de link Open dashboard kun je jouw inschrijving beheren.
Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar Open Dashboard in jouw bevestigingsmail.

In het dashboard klik je op jouw Ticket. Vul bij Toewijzen het e-mailadres in van de persoon aan wie je jouw aankoop en/of startbewijs wilt toewijzen.

Je kunt jouw inschrijving t/m 17 september toewijzen aan iemand anders. Is het ticket vóór 8 augustus toegewezen aan de nieuwe deelnemer, dan staat de naam gedrukt op het startnummer. Is het startnummer na 8 augustus toegewezen dan staat de naam van de oude deelnemer op het startnummer.

De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in.
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens en/of shirtmaat?
Ga naar Open dashboard in jouw bevestigingsmail om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen.

Jouw afstand wijzigen kun je doen door contact met ons op te nemen via dit formulier.

Je kunt jouw gegevens wijzigen t/m 8 augustus 2021.

Let op: als je kiest voor een langere afstand, dan zijn hier extra kosten aan verbonden. Indien je kiest voor een kortere afstand, dan blijft het betaalde tarief gelijk. Je kunt hiervoor niet een gedeelte van je inschrijftarief terugkrijgen.
Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.

Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving annuleren en krijgen t/m 8 augustus hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden.
Hoe kan ik inschrijven voor de Mini Dam tot Damloop?
Helaas is de inschrijving voor de Mini Dam tot Damlopen nog niet geopend. Op dit moment wordt er nader bekeken in hoeverre de side events passen binnen het programma. Zodra hierover meer bekend is zullen wij deze informatie delen op onze website.
Ik heb geen e-mail gehad over de kortingscode.
Op 18 mei sturen wij een e-mail naar alle deelnemers die in 2020 stonden ingeschreven voor de Dam tot Damloop en daarom recht hebben op een kortingscode. Heb je geen e-mail ontvangen check dan jouw spam folder of ongewenste e-mail. De deelnemers die in de laatste twee startgroepen van 2019 zaten en dus recht hebben op 25% ontvangen ook op 18 mei de persoonlijke kortingscode.

Als de e-mail ook daar niet terug te vinden is, neem dan contact met ons op via dit contactformulier.
Ik heb nog geen informatie ontvangen over de Mini Dam tot Damloop. Gaat de Mini Dam tot Damloop wel door in 2021?
Helaas is dat nog niet bekend. De invulling van de Mini Dam tot Damloop is mede afhankelijk van de samenstelling van het programma van het evenement. Zodra hierover meer bekend is, zullen de deelnemers hierover worden geïnformeerd. 

Afgelasting en coronamaatregelen 2021

Wat gebeurt er als de Dam tot Damloop 2021 wordt afgelast?
Indien de Dam tot Damloop in 2021 niet kan plaatsvinden, zal het startbewijs inclusief bestelde extra’s worden doorgezet naar 2022. 
Vindt de Dam tot Damloop in aangepaste vorm plaats?
Het is mogelijk dat de editie van 2021 in een aangepaste vorm zal plaatsvinden. We houden hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen in de gaten en zullen hierin schakelen indien nodig.
Welke coronamaatregelen worden er getroffen?
Dit is afhankelijk van de situatie in september. We zullen de dan geldende maatregelen nadrukkelijk volgen en alle betrokkenen hierover over informeren.
Is een mondkapje verplicht?
Dit is afhankelijk van de geldende maatregelen in september. We volgen hiervoor nauwlettend de actuele ontwikkelingen en zullen de betrokkenen hierover tijdig informeren, mocht deze maatregel van toepassing zijn.
Moet ik mijn eigen eten en drinken meenemen op het parcours?
Indien het past binnen de op dat moment geldende maatregelen zullen er tijdens het evenement voldoende verzorgingsposten onderweg zijn en dan is dit niet nodig.

Dam tot Dam Business- en goede doelen teams

Wil je jouw business teams op factuur betalen?
Klik bij het tabblad "betaling" (onder de gegevens die je hebt ingevuld) het vinkje "factuuradres opgeven" aan. Vul hier alle gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Druk vervolgens op de groene button "betaal" Je kunt nu kiezen voor de optie "Bank transfer". Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In deze e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben, om de startbewijzen definitief af te nemen.
Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag excl. btw. 
Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je een ticket toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Je kunt een inschrijving voltooien zonder alle tickets te moeten toewijzen aan een ander. Je wijst bij inschrijving alle tickets aan 'mijzelf'. Zorg dat je de andere tickets ook op 'mijzelf' staat. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je persoonlijke dashboard de overige tickets aan andere toewijzen. 
Krijg ik als bedrijf ook recht op 25% of 50% korting als ik in 2019/2020 stond ingeschreven?
Nee, helaas is deze kortingscode alleen geldig voor de individuele deelnemers. Alle bedrijven, ingeschreven in 2020, konden hun inschrijving vorig jaar annuleren, waardoor een deel van de kosten is gecrediteerd. 

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.

Stuur ons een bericht