Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven voor de Business of Goede Doelenloop?
Klik
hier voor meer informatie.
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling zelf voor 'Overschrijving’ (of 'Bank transfer'). Op die manier kan je op factuur betalen.
Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Mocht je een team niet vol krijgen, dan mag je deze ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden. Geen probleem.
Inschrijven kan tot de sluitingsdatum, tenzij we eerder uitverkocht zijn.
Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.
Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard een ticket toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.
Kies bij inschrijving voor 'Later toewijzen: Wijs dit ticket toe na afronding van de registratie'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 deelnemers. Het is niet mogelijk om daar extra 'losse' deelnemers aan toe te voegen.
Je kan er wel voor kiezen om een extra team in te schrijven. Mocht je minder dan 10 deelnemers voor een team hebben, dan mag je jouw team altijd aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.
Inschrijving beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Nu toewijzen' bij de niet-toegewezen tickets. Vul bij 'Iemand anders' het e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien. Bekijk eventueel de
instructievideo.
Of kies er voor om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Gebruik de registratie link die je vindt bij 'REGISTRATIELINK'. Deel deze link met een familielid, vriend of collega of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.
Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Vul bij 'Iemand anders' het juiste e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het 'Toegewezen ticket' van de deelnemer die niet meer meedoet. Vul bij 'Iemand anders' het nieuwe e-mailadres, de nieuwe naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw nieuwe teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.