Sponsors stellen zich voor

ASICS

In het na-oorlogse Japan richtte Kihachiro Onitsuka zijn sportschoenenbedrijf Onitsuka Co. Ltd. op vanuit de visie dat je voor de jeugd een betere en gezondere leefstijl kan creëren door ze op een verantwoorde manier te laten sporten. Door het maken van innovatieve producten wilde hij er alles aan doen om de jeugd in beweging te krijgen. Na een fusie in 1977 veranderde hij de naam in ASICS, gebaseerd op de Latijnse spreuk Anima Sana In Corpore Sano ofwel een gezonde geest in een gezond lichaam.

Vanaf de oprichting (1949) is ASICS voortdurend bezig om samen met wetenschappers, topatleten en coaches producten te ontwikkelen, waardoor sporters optimaal kunnen presteren en verantwoord en gezond met hun sport bezig kunnen zijn. Wij geloven in pure sport, vol emotie en passie, ongeacht het niveau. Middels de I Move Me campagne willen we zo veel mogelijk mensen aan het bewegen krijgen en houden. Vanuit die gedachte willen we sporters niet alleen bijstaan met goede producten, maar ook met extra services zoals OneASICS.
Als hardloopmerk komt ASICS graag in contact met hardlopers en grote evenementen zijn daar een uitstekende mogelijkheid voor. Daarom is ASICS ook heel erg blij en trots om hoofdsponsor van de Dam tot Damloop te zijn.

Meer informatie




KLM

De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij KLM werd op 7 oktober 1919 opgericht voor Nederland en haar toenmalige ‘koloniën’. KLM is vandaag de dag de oudste luchtvaartmaatschappij die nog onder haar oorspronkelijke naam opereert. Sinds de fusie in 2004 maakt KLM deel uit van de AIR FRANCE KLM groep.

KLM vormt de kern van de KLM Groep. Van die Groep maken onder meer ook de 100 procent dochters KLM Cityhopper, transavia.com en Martinair deel uit.

Samen met Air France geeft KLM invulling aan haar leidende rol in de Europese luchtvaart. Betrouwbaar en met Nederlands pragmatisme zorgen 32.000 KLM’ers voor vernieuwende producten voor klanten en voor een veilige, efficiënte en servicegerichte operatie met actieve aandacht voor duurzaamheid. KLM streeft naar winstgevende groei die niet alleen bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen, maar ook aan de economische, maatschappelijke en sociale ontwikkeling.

KLM is sinds 2005 co-sponsor van de Dam tot Damloop. Met 117 teams wordt deelgenomen met als belangrijkste reden het feit dat KLM de gezondheid van haar medewerkers belangrijk vindt en daarom gezond bewegen via o.a. deelname aan de Dam tot Damloop probeert te stimuleren.

Meer informatie




Run2Day

Run2Day is één van de snelst groeiende hardloopspeciaalzaken van Nederland. In onze winkels door heel Nederland vind je niet alleen de nieuwste hardloopschoenen, -kleding en -accessoires, maar je krijgt je ook uitstekend advies over alles wat met hardlopen te maken heeft. Ook online heeft Run2Day het leukste assortiment en het beste advies. Zo maakt Run2Day hardlopen nóg leuker! Tevens verzorgt Run2Day voor vele businessteams de teamoutfits. Run2Day is al jarenlang trotse partner van de Dam tot Damloop.

Meer informatie

AA Drink 

AA Drink is de meest gebruikte sportdrank onder hardlopers in de Benelux. En dat is niet voor niets. Al sinds vele jaren is AA Drink nauw betrokken bij de hardloopsport en voelt het zich sterk verbonden met de hardlopers zelf. AA Drink kent de hardloper van binnen en van buiten, en weet precies welke sportdrank- en voeding vereist is om hardlopers maximaal te laten presteren. Met regelmaat organiseert AA Drink daarom feedbacksessies met toplopers om de AA Drink sportdranken te optimaliseren en het assortiment verder te ontwikkelen.

Als co-sponsor ondersteunt AA Drink alle deelnemers van alle afstanden met de juiste sportdrank op het juiste moment. Zowel onderweg als bij de finish. Zo laten wij iedereen het maximale uit zijn of haar prestatie halen. Hardlopen doe je samen met AA Drink.

AA Drink Iso-Lemon
Met de hoogwaardige isotone sportdrank AA Drink Iso-Lemon vul jij op meerdere punten langs het parcours vocht, koolhydraten en mineralen (elektrolyten) aan in de ideale isotone samenstelling. Daarmee blijft jouw vocht- en energiebalans op peil en minimaliseer je mogelijk prestatieverlies. Veel succes!

Meer informatie

JCDecaux

JCDecaux is wereldmarktleider in Buitenreclame en aanwezig in meer dan 60 landen. Onze reclamedragend stadsmeubilair bereikt wereldwijd dagelijks honderden miljoenen mensen. In Nederland is JCDecaux eveneens marktleider en aanwezig in 44, voornamelijk grote, gemeenten. Hieronder vallen onder meer de vier de grote stadsregio’s, maar ook het eindpunt van de Dam tot Damloop, Zaandam.
JCDecaux draagt de openbare ruimte een warm hart toe. Dit doen we door met stadsmeubilair de leefbaarheid in steden te vergroten en door al jaren de Dam tot Damloop te sponsoren.

Onze Abri’s, Mupi’s en Billboards zijn niet te missen voor zowel de deelnemers als de toeschouwers van dit mooie hardloopevenement. Buitenreclame staat immers 24/7 ‘aan’ en is niet te vermijden: wie buiten komt, ziet Buitenreclame. JCDecaux biedt adverteerders dan ook een uitgelezen kans in te haken op de Dam tot Damloop en de vele bezoekers en deelnemers op impactvolle wijze te bereiken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via 020 660 7500 of marketing@jcdecaux.nl.

Meer informatie




Runner's World

Het leger hardlopers in Nederland groeit nog dagelijks. Diehard en beginneling, solist en samenloper, puber en pensioengerechtigde: in alle soorten en maten draven ze voorbij. Maar welk type ze ook zijn, hardlopers delen één ding. Ze lezen Runner’s World.

Runner’s World is het enige echte vak- en lifestyleblad voor lopers in Nederland en België. Het helpt z’n lezers vooruit met alle mogelijke informatie over marathons, kleding, blessures, voeding, training en meer. Gevat in artikelen en reportages die prestatie en plezier verenigen. Niet voor niets is Runner’s World onder lopers het meest gelezen sporttijdschrift van Nederland en België.

Maar inmiddels is Runner’s World meer dan een maandblad. Het is ook een gemeenschap van sporters met een gedeelde passie. Ze treffen elkaar op het drukbezochte forum van runnersweb.nl, het grootste interactieve platform voor lopers, leveranciers en organisaties.

Meer informatie



NH

NH Media is hét mediabedrijf van Noord-Holland. Wij zijn uitgever van de mediamerken NH Nieuws, NH Radio, NH Sport en AT5. Samen informeren, inspireren en verbinden wij de stad en de regio. NH Nieuws en AT5 zijn de belangrijkste nieuwsbronnen voor Noord-Holland en Amsterdam. We zijn een innovatief mediabedrijf met 250 gedreven professionals die hoogwaardige content leveren voor app’s, websites, social media, radio en tv. Wij zijn trotse mediapartner van de Dam tot Damloop en doen met NH Sport live verslag. Wil je geen moment van de Dam tot Damloop missen?

Meer informatie

Europcar

Europcar is één van de grootste autoverhuurders van Nederland. De corebusiness is het helpen van klanten met diverse mobiliteitsbehoeften. Een auto huren kan vanaf 1 dag tot 2 jaar, zowel zakelijk als particulier. Er is een landelijk dekkend netwerk met een groot wagenpark voorzien van personenauto’s, bestelauto’s, verhuisauto’s en vrachtauto’s.

Meer informatie

Provincie Noord-Holland

De provincie wenst alle lopers veel succes! Naast de Dam tot Damloop sponsort de provincie ook de DTD Wandeltocht en de Fietsclassic. Dit is met 87.000 deelnemers hét sportweekend van het jaar in Noord-Holland.

Meer informatie

Topsport Amsterdam

#WIJZIJNTA. Wij zijn Topsport Amsterdam. Bij ons staat ‘trots’ centraal. Wij creëren trots en wij zijn trots. Wij creëren de trots van de sporter, wij creëren de trots van de stad, wij creëren de trots die van de één op de ander – met trots – wordt doorgegeven. 

En wij zijn trots. Trots op de topsport en zijn beoefenaars. Trots op onze topsportverenigingen. Trots op onze evenementen. Trots op onze commerciële partners. En wij zijn zeker ook trots op ons prachtige podium: onze geweldige stad. 

Meer informatie

Zaans.nl

Marketing Zaanstreek is de citymarketingorganisatie voor de Zaanstreek en heeft als doel een positiever imago creëren voor de streek. Dat doen we door het verbeteren van de reputatie van de Zaanstreek als aantrekkelijke plek om te wonen, te bezoeken of een bedrijf te vestigen. Daarnaast verleiden we mensen om in de Zaanstreek te komen wonen of de Zaanstreek te bezoeken.

Meer informatie

ECO Toilet

ECO Toilet is al 25 jaar de partner en leverancier op het gebied van tijdelijke sanitair van Le Champion. Met ons team van vijftig hardwerkende medewerkers zorgen wij ervoor dat de dienstverlening altijd en overal bijzonder goed geregeld is.  ECO Toilet biedt een duurzame totaaloplossing met schoon- en frisgarantie.

ECO Toilet is onderdeel van BUKO, uw facilitaire partner voor evenementen. Elk weekend zijn wij betrokken bij een evenement. Al jarenlang. Van klein tot groot. Van pleinconcert tot sportevent. Met een flinke dosis gezond verstand en jarenlang ervaring denken en bewegen wij 24/7 met onze partners mee. Met veel plezier ondersteunen wij de vrijwilligers van Le Champion met tijdelijke accommodaties tijdens de evenementen.
BUKO kijkt uit naar een gezonde, duurzame samenwerking met Le Champion. Wij zijn BUKO, trotse partner van Le Champion.

Meer informatie




Beelen Event Services

Beelen Event Services (voorheen CT Event Services) is de marktleider op het gebied van duurzame en innovatieve evenementenreiniging. Met ons breed assortiment van containers, schoonmaakdiensten, enthousiaste vakkundige medewerkers en modern, milieuvriendelijk materiaal, staan wij dag en nacht, zeven dagen per week garant voor een dienstverlening die aansluit op de wensen en eisen van onze klanten. Beelen werkt dagelijks actief aan innovatieve manieren om afvalmanagement nóg verder te verduurzamen. In Nederland, België en Duitsland hebben wij de afgelopen jaren bewezen dat we een betrouwbare en toonaangevende partner in het reinigen van evenemententerreinen zijn. Dankzij onze innovatieve, duurzame oplossingen en concepten zijn we in staat om ieder evenement schoon en netjes te houden. Door ons toetreden tot de Beelen Groep zijn wij de enige partij die deze dienstverleningen volledig onder eigen beheer aanbiedt, compleet t/m de verwerking van het afval die wij inzamelen tijdens de evenementen. Een echte TOTAALPARTNER.

Meer informatie




Buko Infrasupport

Verkeersmaatregelen bij evenementen vragen om maatwerk. Want elk evenement is uniek en iedere locatie is anders. Of het nu gaat om een pleinconcert, een groot festival of een hardloopevenement, met ons innovatieve beleid, onze vakkennis en jarenlange ervaring zorgen wij samen voor verkeersveilige en representatieve evenementen. We geven gedegen adviezen, maken duidelijke mobiliteitsplannen, vragen de vergunning aan en regelen de uitvoer van begin tot eind. We werken met de nieuwste materialen en controleren alles tot in de puntjes. Overal in Nederland, want met onze acht vestigingen hebben we altijd een locatie dichtbij. 

Wij zijn BUKO Infrasupport, trotse partner van Le Champion.

Meer informatie



Waternet

Waternet levert ook dit jaar weer lekker Amsterdams leidingwater aan de deelnemers van de Dam tot Damloop. Lopen en kraanwater gaan prima samen! We wensen alle renners veel succes!

Meer informatie

Kroonenberg Groep

Kroonenberg Groep voorziet in huisvesting voor winkelen, werken en wonen. Besluitvaardigheid, financiële daadkracht en creativiteit kenmerken het handelen van Kroonenberg Groep. Onze kernactiviteiten vastgoedbeleggingen en projectontwikkeling zijn flexibel en doelgericht inzetbaar, dankzij onze compacte organisatie en onze eigen, of toegevoegde expertise. Onze strategie is om door aankoop van individueel vastgoed, overname van bestaande portefeuilles, of het nemen van grondposities, onze groei zeker te stellen, waarbij wij streven naar een optimaal resultaat.

Meer informatie