Sponsors stellen zich voor

ASICS
In het na-oorlogse Japan richtte Kihachiro Onitsuka zijn sportschoenenbedrijf Onitsuka Co. Ltd. op vanuit de visie dat je voor de jeugd een betere en gezondere leefstijl kan creëren door ze op een verantwoorde manier te laten sporten. Door het maken van innovatieve producten wilde hij er alles aan doen om de jeugd in beweging te krijgen. Na een fusie in 1977 veranderde hij de naam in ASICS, gebaseerd op de Latijnse spreuk Anima Sana In Corpore Sano ofwel een gezonde geest in een gezond lichaam.

Vanaf de oprichting (1949) is ASICS voortdurend bezig om samen met wetenschappers, topatleten en coaches producten te ontwikkelen, waardoor sporters optimaal kunnen presteren en verantwoord en gezond met hun sport bezig kunnen zijn. Wij geloven in pure sport, vol emotie en passie, ongeacht het niveau. Middels de I Move Me campagne willen we zo veel mogelijk mensen aan het bewegen krijgen en houden. Vanuit die gedachte willen we sporters niet alleen bijstaan met goede producten, maar ook met extra services zoals OneASICS.

Als hardloopmerk komt ASICS graag in contact met hardlopers en grote evenementen zijn daar een uitstekende mogelijkheid voor. Daarom is ASICS ook heel erg blij en trots om hoofdsponsor van de Dam tot Damloop te zijn.


ABN AMRO
ABN AMRO is een bank die de gezondheid en vitaliteit van haar medewerkers actief stimuleert. Onze medewerkers werken in een snel veranderende wereld en er wordt veel van ze gevraagd. Wij geloven in het principe: happy people, happy clients. We willen er als bank voor zorgen dat medewerkers met minstens zoveel energie naar huis gaan als dat ze ’s morgens zijn binnengekomen. Bijvoorbeeld door het aanbieden van fitness op het werk en fysiotherapie, een jaarlijkse health check, en wandel- en hardlooptrainingen. Daarnaast worden er workshops aangeboden op het gebied van mindfulness, voeding, slaap, stress, beweging en mentale kracht.

Medewerkers zelf maken volop gebruik van het aanbod en zijn zelf ook actief. Elk jaar wordt er bijvoorbeeld door de medewerkers tijdens de Gebouwenloop voor een goed doel gelopen. Ook doen we voor het tweede jaar mee aan de Dam tot Damloop. Met 1.500 medewerkers verschijnt de bank aan de start van dit mooie evenement. Niet alleen bij de Dam tot Damloop, maar ook bij de Damloop by night, de Wandeltocht en de Dam tot FietsClassic. Want dat is het mooie aan de Dam tot Dam. Iedereen kan meedoen op eigen niveau en op eigen kracht.

Meer informatie: www.abnamro.nl


ISOSTAR
LOGO_ISOSTAR_SPORTS_NUTRITIONIsostar zet zich sinds haar oprichting in 1977 dag na dag in om de sportbeoefenaars van elk niveau zo goed mogelijk bij te staan door de beste voedingsoplossingen aan te bieden en om alle sportbeoefenaars te helpen om zichzelf te overtreffen en hun doel te bereiken.

Isostar blijft zijn gamma voortdurend aanpassen aan de voedingsbehoeften van alle sportbeoefenaars en verbetert onophoudelijk de samenstelling van haar producten. Het is daarbij de bedoeling om optimaal in te spelen op de behoeften van elke sporter voor, tijdens en na de inspanning. Daarvoor dekt Isostar alle behoeften zoals energie, hydratatie, recuperatie en kracht dankzij een uitgebreid assortiment (poeders, repen, tabletten, gels, enz.).

In samenwerking met sportvoedingsspecialisten zet het Onderzoek & Ontwikkelingsteam van Isostar haar inspanningen voort om specifieke innovatieve producten op de markt te brengen, waarvan klinische tests bewezen hebben dat ze een positieve invloed hebben op de sportprestaties.

Voor meer informatie kijk op:  www.isostar.nl


Ahold
AholdDelhaize_p-18-1Makkelijk, gezond en betaalbaar, het zijn kernbegrippen voor het nieuwe Ahold Delhaize, het resultaat van het samengaan van Ahold en het Belgische Delhaize groep, twee internationaal toonaangevende voedingretailers. Met meer dan 6.500 winkels in 11 landen en 375.000 collega’s wereldwijd willen wij iedere dag opnieuw het verschil maken voor onze klanten, voor de gemeenschappen waarin wij actief zijn en voor onze collega’s.

Wij zijn dan ook bijzonder trots op de jarenlange, sterke relaties en samenwerkingsverbanden zoals met de Dam tot Damloop, en al helemaal omdat dit jaarlijkse evenement onze thuishaven Zaandam aandoet. En 2.600 van onze collega’s tekenden present voor de editie 2016!

We wensen iedereen veel succes en plezier met de voorbereidingen voor de volgende editie!

Meer informatie: www.aholddelhaize.com


KLM
De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij KLM werd op 7 oktober 1919 opgericht voor Nederland en haar toenmalige ‘koloniën’. KLM is vandaag de dag de oudste luchtvaartmaatschappij die nog onder haar oorspronkelijke naam opereert. Sinds de fusie in 2004 maakt KLM deel uit van de AIR FRANCE KLM groep.

KLM vormt de kern van de KLM Groep. Van die Groep maken onder meer ook de 100 procent dochters KLM Cityhopper, transavia.com en Martinair deel uit.

Samen met Air France geeft KLM invulling aan haar leidende rol in de Europese luchtvaart. Betrouwbaar en met Nederlands pragmatisme zorgen 32.000 KLM’ers voor vernieuwende producten voor klanten en voor een veilige, efficiënte en servicegerichte operatie met actieve aandacht voor duurzaamheid. KLM streeft naar winstgevende groei die niet alleen bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen, maar ook aan de economische, maatschappelijke en sociale ontwikkeling.

KLM is sinds 2005 co-sponsor van de Dam tot Damloop. Met 117 teams wordt deelgenomen met als belangrijkste reden het feit dat KLM de gezondheid van haar medewerkers belangrijk vindt en daarom gezond bewegen via o.a. deelname aan de Dam tot Damloop probeert te stimuleren.


De Telegraaf
De Telegraaf is één van de belangrijkste nieuwsmerken in Nederland. De behoefte van de consument staat centraal. De Telegraaf staat dichtbij haar lezers/bezoekers en vertelt wat er gebeurt in hun leefwereld, in Nederland en de rest van de wereld. De journalisten van De Telegraaf verzorgen 24 uur per dag actueel nieuws en achtergronden op het gebied van nieuws, sport, finance en entertainment. Volg het laatste sportnieuws, prestaties, standen en achtergronden in Dagblad De Telegraaf en op www.telegraaf.nl/sport   


Run2Day
Run2Day is één van de snelst groeiende hardloopspeciaalzaken van Nederland. In onze winkels door heel Nederland vind je niet alleen de nieuwste hardloopschoenen, -kleding en -accessoires, maar je krijgt je ook uitstekend advies over alles wat met hardlopen te maken heeft. Ook online heeft Run2Day het leukste assortiment en het beste advies. Zo maakt Run2Day hardlopen nóg leuker! Tevens verzorgt Run2Day voor vele businessteams de teamoutfits. Run2Day is al jarenlang trotse partner van de Dam tot Damloop.


JCDecaux
JCDecaux is wereldmarktleider in Buitenreclame en aanwezig in meer dan 60 landen. Onze reclamedragend stadsmeubilair bereikt wereldwijd dagelijks honderden miljoenen mensen. In Nederland is JCDecaux eveneens marktleider en aanwezig in 44, voornamelijk grote, gemeenten. Hieronder vallen onder meer de vier de grote stadsregio’s, maar ook het eindpunt van de Dam tot Damloop, Zaandam.

JCDecaux draagt de openbare ruimte een warm hart toe. Dit doen we door met stadsmeubilair de leefbaarheid in steden te vergroten en door al jaren de Dam tot Damloop te sponsoren.

Onze Abri’s, Mupi’s en Billboards zijn niet te missen voor zowel de deelnemers als de toeschouwers van dit mooie hardloopevenement. Buitenreclame staat immers 24/7 ‘aan’ en is niet te vermijden: wie buiten komt, ziet Buitenreclame. JCDecaux biedt adverteerders dan ook een uitgelezen kans in te haken op de Dam tot Damloop en de vele bezoekers en deelnemers op impactvolle wijze te bereiken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via 020 660 7500 of marketing@jcdecaux.nl.


Runner’s World
Logo RW roodHet leger hardlopers in Nederland groeit nog dagelijks. Diehard en beginneling, solist en samenloper, puber en pensioengerechtigde: in alle soorten en maten draven ze voorbij. Maar welk type ze ook zijn, hardlopers delen één ding. Ze lezen Runner’s World.

Runner’s World is het enige echte vak- en lifestyleblad voor lopers in Nederland en België. Het helpt z’n lezers vooruit met alle mogelijke informatie over marathons, kleding, blessures, voeding, training en meer. Gevat in artikelen en reportages die prestatie en plezier verenigen. Niet voor niets is Runner’s World onder lopers het meest gelezen sporttijdschrift van Nederland en België.

Maar inmiddels is Runner’s World meer dan een maandblad. Het is ook een gemeenschap van sporters met een gedeelde passie. Ze treffen elkaar op het drukbezochte forum van runnersweb.nl, het grootste interactieve platform voor lopers, leveranciers en organisaties.

Ga voor meer informatie naar www.runnersweb.nl


NH
rtvnh100x60NH is het mediabedrijf van Noord-Holland. We zijn er vierentwintig uur per dag, zeven dagen in de week. Op de app, website, radio en tv. Wij willen informeren, inspireren en verbinden. Dat doen we op z’n Noord-Hollands: eerlijk, recht voor z’n raap en met trots. Wij zijn Noord-Holland.

Meer weten? Bezoek onze website.


Happy in Shape
Happy in Shape is een feelgood magazine over álles wat een vrouw nodig heeft om op een prettige manier in shape te komen en/of te blijven. Belangrijke pijlers daarvoor zijn: fit, health, beauty, travel, mind en lifestyle. Happy in Shape verschijnt zes keer per jaar en daarnaast houden we onze doelgroep (vrouwen die lekker in hun vel (willen) zitten) op de hoogte via onze website en social media kanelen. Dit jaar rent Happy in Shape mee met haar eigen team tijdens de Damloop by Night. A fit and shiny you met Happy in Shape!

Meer informatie: www.happyinshape.nl


Europcar
Europcar is één van de grootste autoverhuurders van Nederland. De corebusiness is het helpen van klanten met diverse mobiliteitsbehoeften. Een auto huren kan vanaf 1 dag tot 2 jaar, zowel zakelijk als particulier. Er is een landelijk dekkend netwerk met een groot wagenpark voorzien van personenauto’s, bestelauto’s, verhuisauto’s en vrachtauto’s.

Meer informatie: www.europcar.nl


Sultana
De naam Sultana is afkomstig van de beroemde Sultana rozijnen. De allereerste Sultana FruitBiscuits die Verkade maakte in 1935 waren granenbiscuits met rozijnen, wat in die tijd ontzettend nieuw was. De tijden zijn veranderd en Sultana heeft naast Naturel nog vele andere lekkere soorten en smaken! Of je nu zoete of hartige trek hebt, Sultana biedt voor ieder moment en voor jong en oud een lekker tussendoortje!

Heb je Just Good al gezien? Het nieuwe tussendoortje van Sultana vol natuurlijke ingrediënten. Nou ja vol, slechts zeven ingrediënten eigenlijk. De repen zitten vol vezels, zodat je er weer een tijdje tegenaan kunt. Of je nu Sultana Just Good met Cacao & Hazelnoot, met Cacao & Sinaasappel of met Kokos & Cashew probeert.

Meer informatie: www.sultana.nl


Topsport Amsterdam
De onmisbare schakel op weg naar goud! Topsport Amsterdam is als publiekprivate sportorganisatie de onmisbare schakel in het professionaliseren van de Amsterdamse sport.

Met kennis, expertise en ‘can do’-mentaliteit  creëert het de optimale randvoorwaarden voor een High Performance Centre van wereldniveau waar talentvolle sporters centraal staan en zich kunnen ontwikkelen tot medaillekandidaten.

Tevens vervult Topsport Amsterdam een sleutelrol in het aantrekken en organiseren van internationale topsportevenementen in de stad.

Via het netwerk in onderwijs, (medische) wetenschap, politiek, cultuur, bedrijfsleven en media zorgt Topsport Amsterdam voor een kruisbestuiving tussen topsport en breedtesport, want de top inspireert de basis en de basis voedt de top!


Zaans.nl
De Zaanstreek is er trots op de eindbestemming te zijn van het grootste sportieve evenement van Nederland. We heten de duizenden deelnemers van het Dam tot Dam weekend welkom in onze streek. Maar er is meer te ontdekken; zo vind je er een unieke mengeling van natuur, stad, erfgoed en innovatie langs de oevers van rivier de Zaan. Stap terug in de tijd op de Zaanse Schans of vergaap je aan moderne architectuur in het stadshart. Bezoek het mysterieuze Hembrugterrein of treed in de voetsporen van schilder Claude Monet. En kom genieten van het mooie veenweidegebied per boot, fiets of te voet!

Meer informatie: www.zaans.nl


Weleda. Puur natuur net als jij  
Niets voelt beter dan jezelf verzorgen met puur natuurlijke verzorgingsproducten zonder synthetische toevoegingen. Want de natuur, dat zijn wij. De natuur weet wat we nodig hebben en brengt ons in balans. Daarom ontwikkelen wij als sinds 1921 gezicht- en lichaamsverzorgingsproducten met uitsluitende natuurlijke ingrediënten.

Producten die goed zijn voor jou én voor de wereld, omdat ze op een duurzame manier zijn gemaakt met pure ingrediënten.

Weleda verbindt zich vanaf 1 januari 2018 met veel plezier aan Le Champion. Wij willen op deze manier heel hardlopend Nederland kennis laten maken met de kracht van Arnica Sportverzorging. Arnica Massageolie, het boegbeeld van onze 100% natuurlijke sportverzorgingslijn, versterkt het effect van sportmassage, voorkomt spierpijn en bevordert spierherstel!

Ga voor meer informatie over Weleda en ons Arnica Sportverzorgingsassortiment naar www.weleda.nl


ECO Toilet
ECO Toilet is al 25 jaar de partner en leverancier op het gebied van tijdelijke sanitair van Le Champion. Met ons team van vijftig hardwerkende medewerkers zorgen wij ervoor dat de dienstverlening altijd en overal bijzonder goed geregeld is.  ECO Toilet biedt een duurzame totaaloplossing met schoon- en frisgarantie.

ECO Toilet is onderdeel van BUKO, uw facilitaire partner voor evenementen. Elk weekend zijn wij betrokken bij een evenement. Al jarenlang. Van klein tot groot. Van pleinconcert tot sportevent. Met een flinke dosis gezond verstand en jarenlang ervaring denken en bewegen wij 24/7 met onze partners mee. Met veel plezier ondersteunen wij de vrijwilligers van Le Champion met tijdelijke accommodaties tijdens de evenementen.

BUKO kijkt uit naar een gezonde, duurzame samenwerking met Le Champion. Wij zijn BUKO, trotse partner van Le Champion.

Meer informatie: www.ecotoilet.nl en www.buko.nl


Waternet
Waternet levert ook dit jaar weer lekker Amsterdams leidingwater aan de deelnemers van de Dam tot Damloop. Je loopt immers toch het best op kraanwater. We wensen alle renners veel succes!

Meer informatie: www.waternet.nl


Headline Interactive
Headline Interactive is trotse sponsor van Le Champion. De relatie met Headline Interactive bestaat al sinds 2006, toen nog als sponsor van de Amsterdam Marathon. Vanaf 2010 hebben we onze sponsor-positie uitgebreid naar alle evenementen van Le Champion. Wij hopen hiermee bij te dragen aan een goede online dienstverlening aan al die tienduizenden sporters, die Le Champion jaarlijks bedient.

Headline Interactive is een creatief internetbureau gespecialiseerd in het bedenken, ontwerpen en ontwikkelen van innovatieve en gebruiksvriendelijke websites, intranetten en online winkels. Wij helpen onze klanten zich goed te presenteren op internet, met aantrekkelijke designs, gebruiksvriendelijke interactie, interactieve communicatie en een verbetering van de conversie. Met één doel voor ogen: presteren!

Als sponsor willen we onze kennis en expertise van online communicatie inzetten voor de missie van Le Champion. Wij ondersteunen het doel een gezonde en actieve samenleving te bevorderen, waarbij plezier en topprestatie hand in hand gaan.


Trans-iX
Trans-iX is hosting provider en system integrator voor de nationale en internationale MKB plus markt. Op basis van de laatste technologie helpen wij bedrijven altijd en overal bij hun automatisering te kunnen. Vanuit ons datacenter helpen wij u bij het technisch beheer van uw werkplekken en het online houden van uw websites.

Wij beschikken over een dedicated team van Linux, Microsoft, VMWare en Citrix experts om onze klanten te kunnen voorzien van de best passende oplossing beschikbaar. Naast onze datacenter diensten levert Trans-iX technische kennis en support diensten voor uw kantoor. Wij ondersteunen verschillende bedrijven met helpdesk support en bouwen cloud oplossingen op Windows en Linux vlak voor en in overleg met derden.

Heeft u vragen op het vlak van automatisering of een capaciteit issue neem dan contact op met Trans-iX (0314-787143) voor een afspraak. Bij Trans-iX vindt u geen mensen in dure pakken maar resultaat en praktijk gerichte engineers.

Voor meer informatie bezoek onze website www.trans-ix.nl.

 

Mis niets en ontvang het laatste hardloopnieuws

Schrijf je in voor de nieuwsbrief