Sponsors stellen zich voor

ASICS
In het na-oorlogse Japan richtte Kihachiro Onitsuka zijn sportschoenenbedrijf Onitsuka Co. Ltd. op vanuit de visie dat je voor de jeugd een betere en gezondere leefstijl kan creëren door ze op een verantwoorde manier te laten sporten. Door het maken van innovatieve producten wilde hij er alles aan doen om de jeugd in beweging te krijgen. Na een fusie in 1977 veranderde hij de naam in ASICS, gebaseerd op de Latijnse spreuk Anima Sana In Corpore Sano ofwel een gezonde geest in een gezond lichaam.

Vanaf de oprichting (1949) is ASICS voortdurend bezig om samen met wetenschappers, topatleten en coaches producten te ontwikkelen, waardoor sporters optimaal kunnen presteren en verantwoord en gezond met hun sport bezig kunnen zijn. Wij geloven in Pure sport, vol emotie en passie, ongeacht het niveau. Vanuit die gedachte willen we sporters bijstaan, niet alleen met goede producten, maar bijvoorbeeld ook met extra services zoals het gratis online trainingsprogramma MY ASICS.

Als hardloopmerk komt ASICS graag in contact met hardlopers en grote evenementen zijn daar een uitstekende mogelijkheid voor. Daarom is ASICS ook heel erg blij en trots om hoofdsponsor van de Dam tot Damloop te zijn.

Klik hier voor meer informatie over ASICS.


LOGO_ISOSTAR_SPORTS_NUTRITIONISOSTAR
Isostar zet zich sinds haar oprichting in 1977 dag na dag in om de sportbeoefenaars van elk niveau zo goed mogelijk bij te staan door de beste voedingsoplossingen aan te bieden en om alle sportbeoefenaars te helpen om zichzelf te overtreffen en hun doel te bereiken.

Isostar blijft zijn gamma voortdurend aanpassen aan de voedingsbehoeften van alle sportbeoefenaars en verbetert onophoudelijk de samenstelling van haar producten. Het is daarbij de bedoeling om optimaal in te spelen op de behoeften van elke sporter voor, tijdens en na de inspanning. Daarvoor dekt Isostar alle behoeften zoals energie, hydratatie, recuperatie en kracht dankzij een uitgebreid assortiment (poeders, repen, tabletten, gels, enz.).

In samenwerking met sportvoedingsspecialisten zet het Onderzoek & Ontwikkelingsteam van Isostar haar inspanningen voort om specifieke innovatieve producten op de markt te brengen, waarvan klinische tests bewezen hebben dat ze een positieve invloed hebben op de sportprestaties.

Voor meer informatie kijk op:  www.isostar.nl


Ahold
AholdDelhaize_p-18-1Makkelijk, gezond en betaalbaar, het zijn kernbegrippen voor het nieuwe Ahold Delhaize, het resultaat van het samengaan van Ahold en het Belgische Delhaize groep, twee internationaal toonaangevende voedingretailers. Met meer dan 6.500 winkels in 11 landen en 375.000 collega’s wereldwijd willen wij iedere dag opnieuw het verschil maken voor onze klanten, voor de gemeenschappen waarin wij actief zijn en voor onze collega’s.

Wij zijn dan ook bijzonder trots op de jarenlange, sterke relaties en samenwerkingsverbanden zoals met de Dam tot Damloop, en al helemaal omdat dit jaarlijkse evenement onze thuishaven Zaandam aandoet. En 2.600 van onze collega’s tekenden present voor de editie 2016!

We wensen iedereen veel succes en plezier met de voorbereidingen voor de volgende editie!

Meer informatie: www.aholddelhaize.com


KLM
De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij KLM werd op 7 oktober 1919 opgericht voor Nederland en haar toenmalige ‘koloniën’. KLM is vandaag de dag de oudste luchtvaartmaatschappij die nog onder haar oorspronkelijke naam opereert. Sinds de fusie in 2004 maakt KLM deel uit van de AIR FRANCE KLM groep.

KLM vormt de kern van de KLM Groep. Van die Groep maken onder meer ook de 100 procent dochters KLM Cityhopper, transavia.com en Martinair deel uit.

Samen met Air France geeft KLM invulling aan haar leidende rol in de Europese luchtvaart. Betrouwbaar en met Nederlands pragmatisme zorgen 32.000 KLM’ers voor vernieuwende producten voor klanten en voor een veilige, efficiënte en servicegerichte operatie met actieve aandacht voor duurzaamheid. KLM streeft naar winstgevende groei die niet alleen bijdraagt aan de bedrijfsdoelstellingen, maar ook aan de economische, maatschappelijke en sociale ontwikkeling.

KLM is sinds 2005 co-sponsor van de Dam tot Damloop. Met 117 teams wordt deelgenomen met als belangrijkste reden het feit dat KLM de gezondheid van haar medewerkers belangrijk vindt en daarom gezond bewegen via o.a. deelname aan de Dam tot Damloop probeert te stimuleren.


Run2Day
Run2Day is één van de snelst groeiende hardloopspeciaalzaken van Nederland. In onze winkels door heel Nederland vind je niet alleen de nieuwste hardloopschoenen,
-kleding en -accessoires, maar je krijgt je ook uitstekend advies over alles wat met hardlopen te maken heeft. Ook online heeft Run2Day het leukste assortiment en het beste advies. Zo maakt Run2Day hardlopen nóg leuker! Tevens verzorgt Run2Day voor vele businessteams de teamoutfits. Run2Day is al jarenlang trotse partner van de Dam tot Damloop.


JCDecaux
JCDecaux is wereldmarktleider in Buitenreclame en aanwezig in meer dan 60 landen. Onze reclamedragend stadsmeubilair bereikt wereldwijd dagelijks honderden miljoenen mensen. In Nederland is JCDecaux eveneens marktleider en aanwezig in 44, voornamelijk grote, gemeenten. Hieronder vallen onder meer de vier de grote stadsregio’s, maar ook het eindpunt van de Dam tot Damloop, Zaandam.

JCDecaux draagt de openbare ruimte een warm hart toe. Dit doen we door met stadsmeubilair de leefbaarheid in steden te vergroten en door al jaren de Dam tot Damloop te sponsoren.

Onze Abri’s, Mupi’s en Billboards zijn niet te missen voor zowel de deelnemers als de toeschouwers van dit mooie hardloopevenement. Buitenreclame staat immers 24/7 ‘aan’ en is niet te vermijden: wie buiten komt, ziet Buitenreclame. JCDecaux biedt adverteerders dan ook een uitgelezen kans in te haken op de Dam tot Damloop en de vele bezoekers en deelnemers op impactvolle wijze te bereiken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via 020 660 7500 of marketing@jcdecaux.nl.


 

Runner’s World
Logo RW roodHet leger hardlopers in Nederland groeit nog dagelijks. Diehard en beginneling, solist en samenloper, puber en pensioengerechtigde: in alle soorten en maten draven ze voorbij. Maar welk type ze ook zijn, hardlopers delen één ding. Ze lezen Runner’s World.

Runner’s World is het enige echte vak- en lifestyleblad voor lopers in Nederland en België. Het helpt z’n lezers vooruit met alle mogelijke informatie over marathons, kleding, blessures, voeding, training en meer. Gevat in artikelen en reportages die prestatie en plezier verenigen. Niet voor niets is Runner’s World onder lopers het meest gelezen sporttijdschrift van Nederland en België.

Maar inmiddels is Runner’s World meer dan een maandblad. Het is ook een gemeenschap van sporters met een gedeelde passie. Ze treffen elkaar op het drukbezochte forum van runnersweb.nl, het grootste interactieve platform voor lopers, leveranciers en organisaties.

Ga voor meer informatie naar www.runnersweb.nl


NH
rtvnh100x60NH is het mediabedrijf van Noord-Holland. We zijn er vierentwintig uur per dag, zeven dagen in de week. Op de app, website, radio en tv. Wij willen informeren, inspireren en verbinden. Dat doen we op z’n Noord-Hollands: eerlijk, recht voor z’n raap en met trots. Wij zijn Noord-Holland.

Meer weten? Bezoek onze website.


TomTom
2016_LOGO_SUBBRAND_v_sports‘TomTom empowers movement’. Wij ontwerpen en ontwikkelen innovatieve producten die het mensen makkelijk maken zich iedere dag opnieuw richting hun doelen te blijven bewegen. Bekend als marktleider op het gebied van navigatie, maar sinds 2011 ook actief in het ontwikkelen van innovatieve GPS-sporthorloges. Het gebruik van een TomTom GPS-sporthorloge is de makkelijkste manier om je sportprestaties te verbeteren en is onmisbaar in elke sportuitrusting. Sporthorloges die gemakkelijk zijn in gebruik met realtime informatie en Cardio & Muziek om je pols! Als Amsterdam-gevestigd bedrijf, is de Dam tot Damloop natuurlijk hét moment om ons van onze sportieve kant te laten zien. Dit doen we door aan de ene kant met 80(!) medewerkers fanatiek mee te rennen tijdens de Damloop en aan de andere kant door voor 3 jaar trotse sponsor te zijn van dit geweldige evenement.

Klik hier voor meer informatie.


Startpagina
startpagina-logoStartpagina biedt sinds 1998 een overzichtelijke selectie van de beste Nederlandse websites. Heb je bijvoorbeeld tips nodig voor het hardlopen, ben je op zoek naar recepten om zoveel mogelijk uit je training te halen of heb je dringend een paar nieuwe hardloopschoenen nodig? Dan kun je bij ons terecht voor een overzicht van de beste links en informatie. Naast nuttige tips voor de voorbereiding op de Damloop, vind je op Startpagina ook suggesties om daarna lekker te relaxen met een weekendje weg op een fijne strandvakantie!

Meer informatie: www.startpagina.nl


Koninklijke Verkade Zaandam – “A Great Place to Work”
Als één van de grote en bekende bedrijven in de Zaanstreek is Koninklijke Verkade al jaren als sponsor verbonden aan de Dam tot Damloop. Iedere deelnemer krijgt na de finish een lekkere Sultana. Met het Sultana merk heeft Koninklijke Verkade een range producten die niet alleen heerlijk zijn tijdens of na het sporten , maar tijdens ieder denkbaar tussendoor moment, thuis, op school of onderweg.

Ook vanuit haar maatschappelijke verantwoordelijkheid steunt Koninklijke Verkade als echt Zaans bedrijf natuurlijk dit grote “Zaanse” sportevenement.
Daarnaast vindt zij de vitaliteit van haar medewerkers erg belangrijk en biedt zij hen daarom alle middelen om zelf aan de Dam tot Damloop mee te doen.

Verkade èn Zaandam, “Great Places to Work”


Topsport Amsterdam
De onmisbare schakel op weg naar goud! Topsport Amsterdam is als publiekprivate sportorganisatie de onmisbare schakel in het professionaliseren van de Amsterdamse sport.

Met kennis, expertise en ‘can do’-mentaliteit  creëert het de optimale randvoorwaarden voor een High Performance Centre van wereldniveau waar talentvolle sporters centraal staan en zich kunnen ontwikkelen tot medaillekandidaten.

Tevens vervult Topsport Amsterdam een sleutelrol in het aantrekken en organiseren van internationale topsportevenementen in de stad.

Via het netwerk in onderwijs, (medische) wetenschap, politiek, cultuur, bedrijfsleven en media zorgt Topsport Amsterdam voor een kruisbestuiving tussen topsport en breedtesport, want de top inspireert de basis en de basis voedt de top!


Startpagina
Startpagina is al 15 jaar de online gids voor internettend Nederland, of het nu op de laptop, tablet of mobiel is. Startpagina weet door goede categorisatie en curatie haar bezoekers een zeer relevant overzicht van websites te geven die voorzien in de dagelijkse internetbehoeften. Startpagina wordt o.a. gebruikt bij het oriënteren op bepaalde onderwerpen en producten,  het doen van transacties (vakanties, verzekeringen) en het opdoen van inspiratie. Daarnaast heeft Startpagina ‘het nieuwe zoeken’ geïntroduceerd. Hierdoor krijgt de gebruiker een relevanter en vollediger overzicht van resultaten, speciaal geselecteerd door onze redactie.

Ontdek het zelf op Startpagina.nl of volg ons op Facebook, Twitter of Google+


Headline Interactive
Headline Interactive is trotse sponsor van Le Champion. De relatie met Headline Interactive bestaat al sinds 2006, toen nog als sponsor van de Amsterdam Marathon. Vanaf 2010 hebben we onze sponsor-positie uitgebreid naar alle evenementen van Le Champion. Wij hopen hiermee bij te dragen aan een goede online dienstverlening aan al die tienduizenden sporters, die Le Champion jaarlijks bedient.

Headline Interactive is een creatief internetbureau gespecialiseerd in het bedenken, ontwerpen en ontwikkelen van innovatieve en gebruiksvriendelijke websites, intranetten en online winkels. Wij helpen onze klanten zich goed te presenteren op internet, met aantrekkelijke designs, gebruiksvriendelijke interactie, interactieve communicatie en een verbetering van de conversie. Met één doel voor ogen: presteren!

Als sponsor willen we onze kennis en expertise van online communicatie inzetten voor de missie van Le Champion. Wij ondersteunen het doel een gezonde en actieve samenleving te bevorderen, waarbij plezier en topprestatie hand in hand gaan.


Trans-iX
Trans-iX is hosting provider en system integrator voor de nationale en internationale MKB plus markt. Op basis van de laatste technologie helpen wij bedrijven altijd en overal bij hun automatisering te kunnen. Vanuit ons datacenter helpen wij u bij het technisch beheer van uw werkplekken en het online houden van uw websites.

Wij beschikken over een dedicated team van Linux, Microsoft, VMWare en Citrix experts om onze klanten te kunnen voorzien van de best passende oplossing beschikbaar. Naast onze datacenter diensten levert Trans-iX technische kennis en support diensten voor uw kantoor. Wij ondersteunen verschillende bedrijven met helpdesk support en bouwen cloud oplossingen op Windows en Linux vlak voor en in overleg met derden.

Heeft u vragen op het vlak van automatisering of een capaciteit issue neem dan contact op met Trans-iX (0314-787143) voor een afspraak. Bij Trans-iX vindt u geen mensen in dure pakken maar resultaat en praktijk gerichte engineers.

Voor meer informatie bezoek onze website www.trans-ix.nl.

 

Mis niets en schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief