Le Champion
NederlandsEnglish

Nieuws

ASICS nieuwe hoofdsponsor Dam tot Damloop

27-03-2012

ASICS is de nieuwe hoofdsponsor van de Dam tot Damloop. Het hoofdsponsorschap tussen organisator Le Champion en ASICS is vastgelegd voor meerdere jaren. De Japanse fabrikant van hoogwaardige sportschoenen en -kleding is marktleider op het gebied van hardloopschoenen. Nederlands grootste hardloopevenement beleeft zondag 23 september de 28e editie. De 50.000 startbewijzen voor de 10 Engelse mijl (16,1 km) lange loop tussen Amsterdam en Zaandam gaan vanaf 31 maart in de verkoop.

“Wij zijn zeer verheugd met het hoofdsponsorschap van ASICS. Een toonaangevend sportmerk, waar net als bij Le Champion de sport zelf nadrukkelijk centraal staat. Het lange termijn verband dat wij zijn aangegaan geeft blijk van het wederzijds vertrouwen in een succesvolle en innoverende samenwerking. Daarnaast streven wij er beide naar om onze deelnemers met een optimale voorbereiding op een gezonde manier te laten genieten van het loopfeest waar de Dam tot Damloop mondiaal voor staat”, aldus Simone Richardson, directeur van Le Champion.

Alistair Cameron, CEO van ASICS Europe B.V.: “Als het toonaangevende, functionele sportmerk is ASICS er bijzonder trots op hoofdsponsor te worden van de Dam tot Damloop, het grootste runningevent in Nederland en één van de grootste 10 Miles wedstrijden in Europa. Ons gloednieuwe Europese hoofdkantoor is net buiten Amsterdam gevestigd en met de groei, die ons merk in Nederland doormaakt, zijn wij erg blij dit grootse evenement te ondersteunen en hardlopers van alle niveaus bij hun prestaties te helpen.”

Foto: v.l.n.r. Paul Hartman (Sports Marketing Executive ASICS), Simone Richardson (Directeur Le Champion), Gert-Jan Oudijk (Regional Director ASICS), Cees Pronk (Adjunct-directeur Le Champion), Alistair Cameron (CEO ASICS Europe B.V.), Emiel Verhoeve (Sports Marketing Coordinator ASICS) en Klaas Lakeman (Voorzitter bestuur Le Champion)

Geef een reactie